Alla inlägg den 18 februari 2018

Av eva johansson - 18 februari 2018 16:23

Dessa envisa fina barn ! De längtar så mycket till sommaren att de börjat skotta fram parken :) förra året var det likadant :)
Killarna vill cykla och hoppa tänk om de funnits en inomhuspark här nu ?
Lämnat av två stycken det har plumsat sig fram med varsin spade i högsta hugg!
Vi tror på att våren kommer och sommaren med den vi bara hjälper lite på traven :)

Av eva johansson - 18 februari 2018 11:14

Det är som små burkar man kan öppna och glädjas åt, på varje burk finns en etikett om innehållet... ibland kommer nått in i livet och minnesburken öppnas.
Som idag, en bild på en prinsessäng öppnade burken från Abbes treårs kalas på Leos lekland, min lille prins valde prinsessrummet att fira i , så där satt han på tronen i prinsessrumnet iklädd sin Spider-Man tröja.

Min fantastiske lille kille som är på väg att bli stor nu <3
Och i sökande efter denna bild öppnades andra minnen ... mina småskrot i en skrothög... vår överraskningsresa till Stockholm då Moa flyttat, men resan blev avslöjad av storasyster som bara ville berätta att jag mött storebror på natten och att han mådde bra.... då ringde Moa och sa ?Mamma jag vet var du är !? Tårarna rann .. vi är så mega känsliga <3

Hoppet dök oxå upp .. de tre små skrotens härliga hopp!

Livet är bra nu ! Minnena är många, jag väljer att öppna de glada burkarna, de övriga har jag ställt in så de blir mer och mer otillgängliga <3

Ovido - Quiz & Flashcards