Alla inlägg den 15 februari 2018

Av eva johansson - 15 februari 2018 19:23

Helt underbart att köra hem i dagsljus man känner att livet åter igen återvänder..
Plusgrader och takdropp, slaskiga vägar ger vårkänslor tidigt här..
Men ännu kan vi bli insnöade .. men skönt med lite träning på att det kommer en vår.
I morgon skall jag och min lilla skrutt på besök på friskolan, efter lång tid av struligt i klassen känner hon att hon är villig att byta .
Vi gör ett besök iaf ..
Sen är det åter helg och har energier för lite projekt, det kan jag tacka ljuset för ;)
Och en wopwop grej uppräckte jag idag :)
Ny filurer anländer jobbet och så intressant när man pratar samma ?språk? här finns möjligheternas möjlighet :)
För det innebär att utvecklingen har fler deltagare än jag och A och det känns tokroligt! Och tänk jag som var skeptisk ;)
Bossen har gjort finbra val !
Taggad i massor, nu måste det bli mer rätt än orätt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards