Alla inlägg den 28 februari 2018

Av eva johansson - 28 februari 2018 07:14

Försöker undanröja hinder, inte för att curla utan för att få chansen att känna att man lyckas.
Stötta, förklara och gå vidare... en del saker gör jag men mycket görs själv, som många inte ser ... och utvecklingen går framåt om än med några volter upp och ner.
Det är inte lätt inte ens för oss vuxna alla gånger ... ni kan ju tro hur det blir oordning för någon som aldrig riktigt släcker för pigge och gnidde.
Det är inte för att man inte vill få ett lugn och en tystnad utan för att det inte går och man tränar på att nå dit en dag.
Även närmsta omgivningen gör sitt bästa för att träningen skall nå resultat.
Vilket sätt är rätt och vilket sätt är fel ? Jag tror inte att det finns någon mall man måste hitta sättet som är rätt för varje enskild filur.. det är det kluriga och det som är mest intressant att finurliga sig med.
Det kan hända man behöver brainstorma med andra fantastiska figurer för man kör fast ibland...
Jag har tur jag har flera tänkande figurer, mina egna personer <3

Ovido - Quiz & Flashcards