Direktlänk till inlägg 17 februari 2018

Kärlek..hjärtesorg..

Av eva johansson - 17 februari 2018 16:46

Jag vet att mina filurer måste gå igenom sina egna hjärtesorger men vetskapen om hur ont det gör så vill man kunna ta deras smärta...
Jag vet att filuren kommer att gå hel ur det här, starkare och vackrare än någonsin !
Att bli lurad, sviken och bedragen är sånt som gör ont ... varför gör man så mot någon man tyckt väldigt mycket om...
Been there Done that ..men har inget bra svar.
Kärleken känns annorlunda nu än när jag var ung.... på den svartvitatiden ;)
Har kanske bara varit förvirrad och blandat ihop passion och kärlek ..
Det där pirret i magen som ger adrenalin kickar... den känslan eftersträvas inte nu.. jag vill ha känslan av lugnet, tryggheten.. värmen av att bara tänka på personen.. fysiska längtan efter personen .. vill ha den naturliga tystnaden och det hjärtliga skrattet...
Den där andra känslan har aldrig utvecklats till denna jag längtar efter, därav jag kanske varit förvirrad...

And then My soul saw you, and it kind went ”Oh there you are I have Been loocking for you!”

Tänk att någon där ute har din selfie sparad <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av eva johansson - Torsdag 18 april 09:24


Jag är en övertänkare och en eftertänkare och hjärnan är aldrig tyst...den väcker mig ibland då Pigge och Gnidde har värsta diskussionerna... Det handlar inland om att påminna mig om att inte lyssna på dem utan på mitt inre, på min intuition ...jag g...

Av eva johansson - Torsdag 4 april 20:54


Ni som trodde pigge och gnidde rymt eller gått i pension så kan jag glädja er med att så är det inte. Det är alltid full fart på dem och de har åter igen börja störa mig sena kvällar och mitt i natten....bedövade av vår sorg så kämpar de för allt i v...

:)

Av eva johansson - Fredag 1 mars 09:43


Två månader på det nya jobbet och fyra månader kvar av tjänsledigheten...jag är så glad att jag tog chansen och så tacksam att min vännen tjatade på mig även då hon sökte samma jobb ...

<3

Av eva johansson - Onsdag 14 feb 20:22


Tiden förändrar oss, situationer, händelser, trauman...jag har trott att jag förändrats de sista två åren men faktum är att jag förändrades massor för många år sedan de två sista har bara varit de vidrigaste och tuffaste .....

<3

Av eva johansson - Fredag 2 feb 23:20


Livet bjuder på många tankar om varför, hur, var och när? Man får vad man orkar bära...så är det inte saker händer som man inte kan kontrollera, som man inte kan välja och det har ingenting med vilken styrka du har att ta dig igenom det. Jag är inne ...

Ovido - Quiz & Flashcards